Wie zijn wij?

Scouts en Gidsen Buggenhout is een jeugdbeweging. Dat wil zeggen dat we elke zondag van 14u tot 17u samenkomen om spelletjes te spelen (waterspelen, bosspelen, dorpsspelen, pleinspelen, binnenspelen, …), tochten te doen (fototocht, smakentocht, dropping, …), te knutselen en nog veel meer. Minstens één maal per jaar gaan we op weekend en ons werkjaar sluiten we af met het tiendaagse kamp (vijf dagen voor de kapoenen)!

Gedurende het jaar wordt op de site het fransiskaantje geüpdatet. Dit is een rubriek, de naam afstammende van het originele boekje, waarin je de planning voor de komende maanden kan terugvinden. Als je nieuwsgierig bent geworden, mag je altijd drie keren komen meespelen vooraleer je je lidgeld hoeft te betalen!