Provincialebaan 165, 9200 Dendermonde

Welpen

Scouting da's durven

06/04 paasbloemen

Beste vriendjes en vriendinnetjes, dit weekend verkopen we paasbloemen met heel de scouts. Wij spreken met de welpen af om 09:00 op de scoutsterreinen. Om 12:00 is de vergadering gedaan.Ook op de scouts kan je paasbloemen kopen. Eén potje kost €3, twee potjes kosten €5.

14/04 sjorren

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag gaan we jullie leren hoe jullie constructies kunnen maken met behulp van touw en balken! we gaan namelijk sjorren!!

21/04 terroristje

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag spelen we in 2 teams. Het wordt een spannende tocht voor de gevangenen… Lukt het hen om uit de handen van de bewakers te blijven? En ook de bewakers zullen zich moeten bewijzen! Slagen zij erin het andere team op tijd in de boeien te slaan? Zijn jullie klaar voor deze tocht vol spanning en avontuur?

Tot dan!

28/04 alles op wieltjes

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag mogen jullie alles meebrengen wat rolt: skateboards, steps, rolschaatsen… je kunt het zo gek niet bedenken. Vandaag spelen we alles op wieltjes. Tot dan !

04/05 fuif

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag is het geen scouts ☹, want het is onze jaarlijkse fuif. Volgende week zijn we terug met een super toffe activiteit.

12/05 cluedo

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Speur, ondek en onthul de waarheid, want vandaag spelen we cluedo. Tot dan !

18/05 groepsdag

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Vandaag is het alweer het einde van het scoutsjaar. We sluiten af met onze befaamde groepsdag! Dit is een super toffe uitstap samen met de hele scouts. Verdere informatie volgt…

We zien jullie graag terug op kamp!