Provincialebaan 165, 9200 Dendermonde

Jonggivers

Scouting da's durven

14/04

Dag stoere jong-givers, Vandaag mogen jullie zoveel raden als jullie willen maar het zal een geheim blijven… Kom tegen 14u naar de scouts en laat je verrassen door jullie allerleukste leiding!

21/04

Coucou jong-givertjes, Om op kamp leuke dingen te kunnen doen moeten we uiteraard ook geld hebben daarom staat er vandaag een geldactiviteit op de planning. Haal je liefste snoetje maar naar boven en maar je klaar om centjes te verdienen.

26/04 tot 28/04

Heyhow jong-givers, Het O ZO LEUKE weekend is eindelijk aangebroken. Samen met de leiding maken jullie een onvergetelijk weekend mee. Praktische info van waar en om hoe laat zal nog gecommuniceerd worden. Hopelijk hebben jullie er zin in 🙂.

05/05

Jojoo jong-givers Vandaag is het helaas geen scouts. Jullie leiding heeft de hele nacht door hard gewerkt op onze jaarlijkse scoutsfuif. Hopelijk zien we jullie volgende week terug!

12/05

Waddup jong-givers, Vandaag staat er een activiteit op de planning waar veel meel bij komt kijken… Hierbij vragen we om kleren aan te trekken die vuil mogen worden. Bereid je maar voor op een actieve namiddag.

18/05

Dag jong-givers, Vandaag is et jammer genoeg alweer de laatste activiteit van ons legendarische kamp 🙂. Maar niet getreurd want we sluiten af in stijl met onze jaarlijkse groepsdag. Dit jaar staat er voor jullie iets prachtig in petto dus hopelijk tot dan! Meer informatie volgt nog via mail en whatsapp.