Kapoenen

6/4

Hey kapoentjes! Aangezien het pasen is gaan we allemaal samen paasbloemen verkopen om wat centjes te verdienen voor leuke activiteiten op kamp. Tot dan!!

14/4

Beste vriendjes en vriendinnetjes Vandaag gaan we als piraten opzoek naar schatten dus kom gerust verkleed als piraat en pak je speurneus mee Tot zondag !

21/4

Heyy kapoenen Vandaag spelen het grote ganzenbordspel, dus haal jullie strategische kant maar boven ! Tot dan :))

27/4

Dit weekend krijgen we een voorproefje van ons kamp in de zomer. We overnachten op de scoutsterreinen van zaterdag op zondag. Tot zaterdag! (Praktische modaliteiten worden gecommuniceerd)

5/5

Dit weekend is er geen activiteit, we organiseren dit weekend een fuif in de bobo. Tot volgende week!

12/5

Dag kapoentjes! Vandaag is er veel regen en zon op komst, MAAR dit wil zeggen dat we het grote regenboogspel gaan spelen. Doe allemaal een kleur van de regenboog aan en tot zondag!

18/5

Hey kapoentjes! Vandaag gaan we met de hele scouts samenkomen voor 1 grote laatste activiteit. Dit wil ook zeggen dat we jullie hierna niet meer zullen zien tot aan het kamp.