Kapoenen

18/02

Dag kapoenen Deze week worden jullie brandweer en trotseren we het vuur. Tot zondag!

25/02

Dag kapoenen Vandaag gaan we naar het bos van Buggenhout om op jacht te gaan naar elkaar Tot zondag! Afspraak om 14u aan de parking van Buggenhoutbos.

02/03 Vastevoettocht

Doe jullie stapschoentjes maar aan en smeer de beentjes maar in. Vandaag stappen we de vastevoettocht. Deze gaat door op zaterdag ipv zondag Tot zaterdag!

10/03

Hey kapoenen, hopelijk hebben jullie een goed geheugen en zijn jullie een beetje creatief want vandaag spelen we heuvelbestorming!

17/03

Dag kapoenen Dit weekend is er helaas geen scouts, de leiding gaat op weekend om het kampterrein reeds te verkennen Tot volgende week!

24/03

Dag kapoentjes! Vandaag is er veel regen en zon op komst, MAAR dit wil zeggen dat we het grote regenboogspel gaan spelen. Doe allemaal een kleur van de regenboog aan en tot zondag!

30/03 Quiz

Dit weekend is er helaas geen scouts :(( we houden onze jaarlijkse quiz.