Givers

6/04 Paasbloemen

Wadduupppp Givers! Laat jullie beste verkoop skills zien want we gaan centjes inzamelen voor ons kamp.

14/04 Giver Quiz

Het  is zover… vandaag gaat onze KEI EPIC COOLE YOLO SWAG QUIZ door! Breng zeker een aardappel mee! Tot dan 🙂

21/04 Woudloperskeuken

Jow jow givertjes, haal jullie beste kookkunsten maar al naar boven, want vandaag wordt er gekookt zoals onze voorouders. Neem dus mee, een sappig stuk vlees en een lekker groentje zodat we lekker kunnen koken!

27/04 Daguitstap ‘Givertjesdag’

Epische uitstap, info volgt in Messenger.

4/05 Fuif

Vandaag geen activiteit, maar niet getreurd! Jullie zijn zaterdag allemaal welkom op onze mega epische fuif… Boit van de Arbeid!!! Neem al jullie vriendjes en vriendinnetjes mee en kom genieten van deze onvergetelijke belevenis!!!!! PS kaarten beschikbaar bij de leiding dus verkopen is de boodschap!!! (misschien kleine beloning?? :o)

12/05 Carwash

Liefste givertjes, vandaag doen we weer een geldaciviteit om een super ongeloofelijk leuk kamp te hebben, dus bereid jullie voor om goed nat te worden bij deze activiteit. Verdere info zal wel nog via de groepchat gecommiceerd worden van waar en om hoe laat we afspreken.

18/05 Groepsdag

Vandaag, voor de laatste activiteit van het jaar ( 🙁 ) gaan we op pad met de hele Scouts. Meer info volgt via mail. Tot dan!!!