Verhuur

Wij verhuren onze lokalen in de weekends doorheen het schooljaar voor ledenweekends van andere jeugdbewegingen. (Onze lokalen zijn dus niet beschikbaar in juli en augustus en voor leidingsweekends). Op de kalender onderaan deze pagina kan je terugvinden welke weekends nog vrij zijn. De huurprijs bedraagt 5 euro per persoon per nacht, met een minimum van 20 personen (100 euro). Om het comfortabel te houden raden wij een maximum van ± 45 personen aan.

Volgende faciliteiten worden verhuurd:

• 3 lokalen
  • Volledig uitgeruste keuken
  • Sanitair (2 wastafels + 4 WC’s)
  • 2 grote speelterreinen (in totaal 4000 m2)

Onze lokalen zijn vlot te bereiken met de bus (halte Buggenhout Brielstraat) en bevinden zich op wandelafstand van een Okay en de Schelde. Buggenhout Bos ligt op fietsafstand.

Voor verdere informatie of het vastleggen van een weekend kan u terecht op: verhuurlokalen@scoutsbuggenhout.be

Meer details zijn terug te vinden in de huurovereenkomst en het huishoudelijk reglement:

welpen lokaal
keuken