Hoe kan u ons steunen

Als gezin:

Om voor onze verschillende groepen zoveel mogelijk leuke activiteiten te voorzien hebben we vele soorten materiaal nodig. Moest u van plan zijn om een antieke Go-cart naar het containerpark te brengen of een vierdelige ketelset voor 50 jaar de zolder op sturen, denk dan even aan ons. Vraagt u zich af of wij iets kunnen doen met uw miskopen? Stuur een mailtje naar materiaal@scoutsbuggenhout.be en wij kijken zo snel mogelijk of uw materiaal voor vele jaren gebruikt kan worden op de scouts en of er een leuke namiddag mee georganiseerd kan worden.

Als bedrijf:

Wij weten dat heel veel ouders of kennissen werken bij enorm interessante bedrijven. Aangezien wij geïnteresseerd zijn in sponsoring van alle soorten kan dit misschien zorgen voor een samenwerking waar goederen bij ons gebruikt kunnen worden als quizprijs of tijdens één van de geweldige activiteiten. Met voorstellen of verdere informatie kan u altijd terecht bij sponsoring@scoutsbuggenhout.be