Provincialebaan 165, 9200 Dendermonde

De VZW

Scouting da's durven

De Scouts en Gidsen van Buggenhout worden materieel en financieel ondersteund door de vzw ‘Scouts Vriendenkring Sint-Franciskus’. Een vzw die de gebouwen van de scoutsgroep beheert, tenten en allerlei ander materiaal aankoopt en initiatieven neemt om de werken aan de lokalen te bekostigen en uit te voeren. De bekendste activiteit van de vzw is ongetwijfeld de jaarlijkse barbecue.

De vriendenkring bestaat uit leiding, oud-leiding, ouders, buurtbewoners en andere geëngageerden. Minstens één maal per jaar houdt de vzw een algemene vergadering waarvan alle leden deel uit maken. Een kernbestuur stelt de prioriteiten vast en volgt de praktische zaken doorheen het jaar op.

Zin in wat scouts engagement? Wil je je mee inzetten voor de ondersteuning van de scoutswerking?

Als lid van de algemene vergadering?
Als helpende hand bij de organisatie van de barbecue?
Als man/vrouw die we zoeken om te klussen aan de lokalen?
Bij andere scouts-activiteiten?
Laat het ons weten en stuur een e-mail naar : vzw@scoutsbuggenhout.be!

Het bestuur,

– Wim Averhals (Voorzitter)
– Steve Lievens (Secretaris)
– David Dombrecht (Penningmeester)